Mapa Weba

Research Class: Sustav za predlaganje digitalnih obrazovnih igara kao potpora planiranju odgojno-obrazovnog procesa učenika s intelektualnim teškoćama

Datum održavanja: petak, 12.11.2021. u 10:00 sati, prostorija O-357 i online putem platforme BBB
Predavač: Kristian Stančin, Odjel za informatiku, Sveučilište u Rijeci
Naziv predavanja: Sustav za predlaganje digitalnih obrazovnih igara kao potpora planiranju odgojno-obrazovnog procesa učenika s intelektualnim teškoćama

Sažetak:
Kroz dosadašnje je istraživanje utvrđeno da odgojno-obrazovni proces učenika s intelektualnim teškoćama može predstavljati veliki izazov za sve dionike tog procesa jer je napredak učenika relativno spor (ovisi o stupnju ozbiljnosti intelektualnih teškoća i pratećim teškoćama). Budući da se uporabom digitalnih obrazovnih igara stimuliraju sva učenikova osjetila te povećava motivacija kroz interaktivne nastavne materijale i učenje u izazovnijem i privlačnijem okruženju, potrebno je nastavni proces unaprijediti korištenjem novih metoda koje uključuju DGBL (Digital Game-Based Learning). Učenje temeljeno na digitalnim igrama učenicima s intelektualnim teškoćama može pomoći u usvajanju novih podataka, usvajanju i razvoju novih vještina, stjecanju (životnih) kompetencija, razvoju socijalnih vještina i formiranju načina razmišljanja.

Cilj je predavanja dati pregled dosadašnjih istraživanja što uključuje sustavni pregled literature o korištenju DGBL za učenike s intelektualnim teškoćama te sustavni pregled literature o korištenju ontologija u obrazovanju. Također, kroz predavanje se nastoji prikazati i budući smjer istraživanja koji uključuje izradu sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara kao potpora planiranju odgojno-obrazovnog procesa učenika s intelektualnim teškoćama te u sklopu toga prikazati prijedlog arhitekture, hipoteza i doprinosa istraživanja.

Podijeli članak